اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دانلود مقاله مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis


دانلود مقاله مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis

دانلود مقاله مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis

 

عنوان مقاله:مفهوم تحلیل متقارن Conjoint analysis
 
دسته: اقتصاد
 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
 
تعداد صفحات: 23
 
 

قسمتی از متن:

تست مفهوم عبارت است از ارزیابی یک ایده ناپخته که نشاندهنده ماهیت اصلی یک محصول می باشد. این ایده در روند رشد و توسعه خود می بایست به یک استراتژی بازار تبدیل گردد. منظور از استراتژی بازار، متقاعد نمودن مشتریان بازار هدف به این نکته است که یک ایده یا محصول خاص دارای منافع و مزایای مورد علاقه آنان بوده و واقعاً دارای همان چیزی است که اعلام می دارد.

تست مفهوم عبارتست از فرآیند استفاده از روشهای کمی و کیفی برای ارزیابی عکس العمل مصرف کننده به بک ایده محصول قبل از تولید انبوه و ارائه آن به بازار. این فرآیند همچنین می تواند برای برقراری ارتباط به منظور تعییر دیدگاههای مصرفی در مورد محصولات موجود نیز به اجراء در آید.

موضوع تست مفهوم که دارای مزیت های مشخص منطبق با عقل نظیر " شوینده ای که لکه ها را از بین می برد و به الیاف نیز صدمه ای وارد نمی کند" ، یا مزایای نا منطبق با اصول عقلی نظیر، " شامپوئی که به شما اعتماد به نفس می دهد" ، منجر گردد. عموما" به چنین روشهائی تست مفهوم اتلاق می گردد و با استفاده از پژوهشهای میدانی، مصاحبه های شخصی، و گروههای کانون، به همراه روشهای متنوع کمی، برای ارزیابی ایده های محصول به عمل در می آید.

 

 

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تیک پروژه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما