اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دانلود مقاله ترجمه شده طراحی کردن یک مدل برای ایجاد صادرات گروهی تجاری شراکتی


دانلود مقاله ترجمه شده طراحی کردن یک مدل برای ایجاد صادرات گروهی تجاری شراکتی

دانلود مقاله ترجمه شده طراحی کردن یک مدل برای ایجاد صادرات گروهی تجاری شراکتی

 

عنوان مقاله:طراحی کردن یک مدل برای ایجاد صادرات گروهی تجاری شراکتی
 
دسته: اقتصاد
 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
 
تعداد صفحات: 14
 
 

چکیده:

امروزه سرمایه گذاری کوچک و بزرگ همانند موئلفه های اصلی توسعه اقتصادی به دلایل مختلف مطرح شده است و مورد توجه قرار گرفته است.به اسم اندکی تولید شغل ,بازدهی منابع , توانایی برای ارتقاء فن آوری محلی , توانایی برای معرفی نیاز های جدید , تصمیم گیری سریع , و پرورش مدیران موفق منجر خواهد شد به رشد و توسعه اقتصاد کشورها. با وجود این مزایا , سرمایه گذاری متوسط و کوچک مواجه با محدودیت در مناطق است مانند منابع انسانی , نیروی متخصص و دسترسی به بازار. برای دسترسی به این چالش ها , استراتژی ها یا ترفند های نیاز به حمایت و تقویت سرمایه گذاری دارد. ایجاد یک شبکه از ائتلاف تجاری صادرات یکی از استراتژی های است که به تدارک دیدن دسترسی بهتر به بازار هدف کمک می کند. دراین تحقیق , ابتدا , ما ابعاد مختلفی در ایجاد ائتلاف تجاری صادرات تعریف کرده ایم و آنها را برای سرمایه گذاری متوسط و کوچک دسته بندی کرده ایم. دوم این که, بر اساس روش شناسی تحقیق فرضیه توپ به زمین خورده , ما یک مدل را پیشنهاد می کنیم که در حال آزمایش کردن ابعاد , موئلفه ها و اقلام موثر بر تاسیس ائتلاف تجاری صادرات است.مطابق با 26 عدد از زیراقلام ها گه در 6 دسته اصلی رده بندی شده اند. سپس اهمیت رابطه شان در موفقیت ائتلاف تجاری صادرات به وسیله ی تعریف ارزش هر دسته و استفاده کردن از روش تحلیل سلسله مراتبی تعیین شده است.

 

نمونه متن انگلیسی:

ABSTRACT:

 

Today, small and medium enterprises are considered as one of the main components of economic development for various reasons. To name a few, job creation, resource efficiency, the ability to enhance local technology, the ability to meet new needs, quick decision-making, and training successful managers will all lead to the growth and economic development of countries. Despite these benefits, small and medium enterprises face restrictions in areas such as human resources, specialist forces, and market access. To address these challenges, strategies need to be adopted to support and reinforce the enterprises. Creating a network of export consortium is one of the strategies that help providing a better access to the target market. In this study, first, we identified various dimensions in creating export consortiums and ranked them for small and medium enterprises. Second, based on the grounded theory research methodology, we proposed a model by examining the dimensions, components and categories affecting the establishment of successful export consortia. Accordingly, 26 subcategories are categorized into 6 main categories. Then, their relative importance in the success of the export consortia is determined by identifying the weights of each category and using the Hierarchical Analysis Method (AHP).

 

 

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 45

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تیک پروژه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما