اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

دانلود تحقیق اجتماع و محيط


دانلود تحقیق اجتماع و محيط

تحقیق اجتماع و محيط

 

عنوان تحقیق: اجتماع و محيط
 
 
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
 
تعداد صفحات: 11
 
 
بخشی از متن تحقیق:
 
بودن انسان ، همانند حيوانات نياز به حفظ روابط صلح آميز دارد و در واقع اغلب رفتارهاي ما و مصرف انرژي به اين موضوع مربوط مي‌شود. اينكه بزرگترين موارد منع شده سه گانه در اجتماع بشر، ساختارهاي اجتماعي هستند ، اتفاقي نيست . بدون نياز به صلح ، جنبه هايي از تجاوز ، قتل و ديگر خواهي وجود نخواهد داشت . مكانيزم هاي جلوگيري از فعاليت هاي جنسي در مورد هر فرد به صورت اتفاقي، يا قتل و خوردن آنهايي كه پس از تمامي موارد در جهاني كه توسط تاثيرات با ارزش به حركت در مي آيد، عادتي منطقي به نظر خواهد رسيد .
مردم نيازمند آسايش در زندگي شان هستند . در ساده ترين شكل از تعهد (پذيرندگي، اشتغال ، وعده ) اجتماعي ، به طور كلي به عدم وجود درگيري با ديگر مردم نياز است؛ از طريق مذهب يا پارسايي برخي مردم، زندگي لذت بخش حاصل مي‌شود. در اين خصوص لائوتسه و پيروان تائوئيزم كه انديشه آنها به قرن بيستم پيش از ميلاد بر مي گردد، به نكته زير اشاره مي‌كنند : آيا وضعيت بشر و حتي راه هايي كه ما را به يكديگر مربوط مي سازد با صرف نظر كردن از وابستگي ها بهتر فهميده مي شود ؟

برتري اجتماعي
برتري اجتماعي چيست كه ما در مشغله‌هاي اجتماعي اينقدر زمان و انرژي صرف آن مي كنيم كه از طرفي باستان شناسان محيطي تقريباً به طور كامل در تفسيرهايشان با بي اعتنايي به آن مي پردازند ؟ استقرار ، حفاظت ، توليد مثل و روابط اجتماعي در ميان انسان ها و جوامع بشري برنامه بنيادي زندگي آنها محسوب مي شود . براي من، اجتماع همانند بنايي است كه از طريق وابستگي هاي بين مردم يا گروه ها بواسطه موضوعي دو سويه شكل گرفته است. اين همان تئوري عامل است
 
 

  انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 83

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "تیک پروژه" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما